The world arround me goes lalala

hej, idag slappade jag ett bra tag hemma, städade lite med mamma och halv 3 drg jag till skärholmen med ayan, vi gick runt i massa affärer och sen mötte vi upp maryam & ravin och vi gick runt ännu mer. vi kom till sätra runt 5 och satt uppe i skolgården med alex, timmy, dennis & emilia och drev. timmybögen kastade sten på en duva som flög och han träffade den hårt.. stackars duva!<3 när jag och maryam började frysa drog vi hem till mig och ayan tittade på huset för första gången sen satt vi och titta på tv:) vid 7 gick jag hem till andreas, saknade faktist honom otroligt mycket var där och tittade på matchen och mysade. nu vill brodern ha datan ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0