Underbart väder!

hejsan! igår blev precis som jag skrev att det skulle bli, jag solade på förmiddagen hemma i altanen, jag fick färg! duschade och skrubbade för att se om jag verkligen fick nått resultat och det fick jag! sen mötte jag andreas i stan halv 5 vi gick runt som dårar och letade massa saker till mig då och då var det något till honom, sen gick vi till mcdonalds och sötisen åt, vi gick runt ännu mer och jag fick hem shorts och en stor söt knallgul tshirt =) sen drog vi oss mot hornstull andreas skulle sola men det blev inte så, vi promenerade en bit och snackade om allt, sen åkte vi till sätra sa bye till stefanie och drog oss hem till honom för att titta på matchen, under matchen så fick andreas känna dig stark för en gångs skull, han bar massa kartonger och träskivor och spis för de har skaffat nytt kök haha. Idag vaknade jag solade ute fick ännu mer färg duscha och skrubba för att titta om det var sant, jajamensan det vare:) sen promenerade jag till skärholmen rätt skönt faktist och mötte tjejerna och köpte massa presenter till ayan, sen drog jag hem till andreas en snabbis pussa på honom och sen hem för att byta om och säga hejdå till min bror som for iväg till västerås i eftermiddags och sen för att möta tjejerna igen och åka in till stan. när vi anlände till stan efter massa smällar i tåget så gick vi till kungshallen och käka och bara njöt av livet. när alla var färdiga drog vi till sergel skyndade oss att köpa biljetter till filmen stop loss, snygga skådespelare! och sedan titta på den. efter det rörde vi oss mot sätra och nördade oss i skolgården med killarna.
ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0