aint comming aint going

god kväll kära medborgare!
börjar bli lite besatt av denna sida, när livet är som tråkigast när man sitter hemma på en fredagskväll så förstår ni nog mig. har suttit med datan på feta låren och luffat runt i datan.. det är nästan som om jag ber att bli steril (bärbara datorer nära könsorgan leder till sterelisering oavsett kön!) höga kunskaper (a) muhahah. jag är törstig som bara den, kan du räcka mig nått gott? uttorkningen dödar mig! jag sitter och ryser för att jag fryser skinkorna av mig.. data sjukan drabbar mig hårt..! sitter och tittar på national treassure den verkar good, smsar the boyfriend som är lite seg av sig trots att det är han som vill smsa mig. förstod inte vitsen med denna sida förr men när man hänger med så blir det kul:)
jag kom och tänka på att det är lov snart igen, ohyee! hoppas det blir lyckat i för sig att sova är alltid lyckat.. det finns inte mycket mer att säga än..
schteek and love / hasna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0