goodmorning world!

hello sunshines out there!
igår fick jag lida pin.. sidan funkade inte, iallafall inte på min dator så jag fick ha en bloggfri dag. Oh beautiful day! du som läser detta uuut med dig det är nice väder! igår hände inte mycket ganska chill, träffade meltem sen mötte vi upp bejna och snick snacka om allt :) sen vare att tröga sig resten av kvällen hemma hos sibel. vad tänker folk på när de röstar på charlotte perrelli? TRANSA säger jag bara. planer för idag är att gå hem till andreas slagga lite sen mat säkert haha, oh juste! ska kolla på no country for old men hos honom, nice bajs!
aja jag ska gå och överraska min älskling nu, see ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0