dystert värre

hej gott folk! idag drog jag till skärholmen med meltem och vi kollade runt på massa saker, åkte tillbaka till sätra och mötte upp grabbarna. vi va ute och frös som små möss och ingen brydde sig, vi gick mot kulan och mötte bejna och jag, meltem, yossef drog med hem till henne för att fixa tröjor till oss :) sen var vi alla i kulan och knasade till oss och som vanligt speciellt bejna haha:) i ett tag lämnade alla bejna, mig, yossef, meltem och rita i kulan och vi försökte värma varann som cp barn. efter ett låångt tag kom de andra och vi körde burken för att värma oss haha. tiden gick och vi frös alltmer så alla drog sig hemåt. jag kom hem och åt lite indisikt, chicken masala eller nått? :P och nu sitter jag och nördar mig, försöker utforska blogg sidan haha;) ha det gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0