förlååååt!

förlåt att jag inte har skrivit, det har bara varit stessigt med plugg hela veckan, ska dra kort om hur gångna veckan har varit ;

fredag 23/5 : på kvällen drog jag och emilia med grabbarna till sätra badet, vi grilla, softa och hade det sjukt nice! polisen kom och vi sprang gärnet hahah, kom hem runt halv 12.. ovanligt!

lördag 24/5 : åkte till ikea med föräldrarna och valde ut massa saker som de ska köpa till mig, efter det gick jag till sätra badet där några av killarna var och meltem. vi var hungriga och drog oss uppåt, meltem käka hemma hos sig sen drog vi ut till studsmattan ett tag, haha härligt mannen! vi blev trötta efter ett tag och drog ut och mötte bejna och rita, vi chilla ute i det underbara vädret och snacka. alex var ensam hemma hela dagen den dagen så vi gick hem till honom och knasade till allt haha, vi hade ganska chill bara soft och mat, tv, godis! tjejerna drog runt 9 så jag var ensam med grabbarna grus och vi tittade på eurovision song contest, och då kom emily! henne kan man aldrig ha tråkigt me! vi latja och skoja runt allihoppa, hämtade min kusin runt halv 11 och andreas och alla var hos alex och haha mycket action ;D.. fan människor tror jag börjar få vara ute sent för jag var där till 00:30 typ, och ringde mamma sen sa hon men sov hos din kusin om du vill så jag drog dit, vi snacka verkligen om ALLT :)

söndag 25/5 : kom hem tidigt och trött men men man kan aldrig missa bra väder, så andreas hämtade upp mig med moppe och vi åkte dit, alla stekte och åt massa paj och kladdkakor, mums! vi var ute i solen ett bra tag, men jag behövde verkligen plugga så jag och andreas drog hem till honom och skulle plugga men det går fan aldrig så det blev aldrig av, gick hem runt 9 för att vara hemma med familjen.

måndag 26/5 : vi var i stan med klassen på ett museeum, sen gick jag, valle och haddy runt i sko affärer och jag hittade ett par fär 600, sjukt snygga. vi åkte hem och åt i skolan, men jag är känslig mot solen för jag har migrän så deet började ta sin plats, jag mådde jätte illa och ville bara dö! kom hem runt 4 och låg i sängen gråtandes till nästa dag utan att röra på mig.. fan tycker synd om mig själv ibland :/

tisdag 27/5 : mådde bättre och gick till skolan, det var en kort dag och inget speciellt hände, drog hem till andreas och i satt ute i hans trädgård och pluggade och käkade, drog hem för att rejält plugga sen.

onsdag 28/5 : sista klassrådet, vi som alltid klagar och har så kul där! :( vi repade och nu kan jag faktist spela låten på pianot utan att titta ;) drog till andreas en stund efter skolan sen vare att gå hem o bara plugg plugg plugga!

torsdag 29/5 : dagen rullade på, hade prov i svenska det gick sådäär men men, sen hade vi redovisning i son, det gick ganska bra :) efter skolan drog jag hem och pluggade, hann med ganska mycket faktiskt! och runt 7 drog jag till gården och hjälpte alla med buzz :) vid halv 9 drog jag och andreas hem till honom, han var ensam hemma, jag skulle bara skriva ut massa papper sen gick jag hem.

fredag 30/5 : dagen började med so och fan jonas han fick oss att gråta, man insér verkligen hur lite tid som är kvar och hur alla kommer splittras :( sen hade jag redovisnig på tekniken med navid.. urk! i engelskan grät jag och ayan eftersom vi har så bra minnen från speciellt engelskan.. det var sista lektionerna för alltid :'( har inga lektioner alls mer..
vi körde limbo på spanskan sen var det bye byee, vi repade ett tag efter skolan och det gick bra. jag och andreas gick hem till honom en stund och jag gick hem rätt fort, han skulle åka och köpa mobil, och jag skulle hem och fixa mig. det var en speciell bara för 9orna igår och det var jättegulligt verkligen, alla satt på en speciell plats och det var en liten känsla av balen, vi fick för- varm och efterrätter och alla skrattade och hade kul. vi fick nämligen ett stort vykort var som innehöll en dikt och ett lycka till, och alla fick tanken att skriva något sött avsked till varann och det krävdes tårar, alla skrev så söta saker, man kan inte fatta att allt snart är över.. vid 9 drog alla ner till sätra dal och alex hämtade sin cdspelare och pumpa musik, alla liksom bara hängde med varann och mysade, vid 11 drog alla ner till sätra badet men jag stannade kvar, skulle ändå inte hunnit vara där länge, så jag och andreas stannade kvar och snackade och bara var tacksamma över att vi hade varann. vid halv 12 drog jag hem och satte mig vid datan en stund.

lördag 31/5 : idag har jag ingen aning vad jag ska göra, det är ju så nice väder, så vem vet det kanske blir ett bad och grill?

vi ses hunnies!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0