fredaag

tjena! idag började dagen med att jag inte sov något alls! låg på en skit tunn madrass på golvet ffs!!! sen gick jag till skolan med värk överallt vi hade so de va lite chill pill med jonas, fortsatte dagen med heta sms från och till max booy! hahah grr! låt oss fortsätta vi hade en chilldag i skolan ganska lugn profil i alla lektioner, efter lunch hade vi spanska prov haha vi får väl se hur det gick :) efter skolan drog jag till andreas och vi va för oss själva ett långt tag och hade massa kul, jag somnade fan tillochmed hemma hos honom i hans famn för att jag va så trött, haha han med:) vi sov ett tag sen drog jag mig hemåt och käka schnitzel med pommes & dip och var lite med familjen, vid 8 drog jag ut med alla och vi nördade oss som vanligt, kom hem för en liten stund sen då mamma ringde och kände sig ensam och jag va lite sen haha:) tittar på mumien återkomsten shit man! bye bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0