hallu!

hej hej!
kom hem precis, asså wow shit fan vad jag fryser om fingrarna de är helt stela! aja skolan gick ganska bra idag fick reda på att jag fick ett klart vg på matte nationella oh yes! dagen rullade på och solen sken som tusan och värmen stekte. efter skolan stack jag och svartingarna till skäris och köpte presenter till baran. imorn ska vi nämligen grilla, vp, dricka i rålis oooh ser fram emot de! kom hem efter ett tag satt hemma och tråka sen gick jag till gården och var med tjejerna ett tag. vid 8 så gick jag eller cyklade jag. jag hittade en söt cykel hihi aja iaf jag cykla upp och mötte andreas, hampus, timmy, matti, dennis.. vi kom inte på något att göra men drog till en fotbollsplan. killarna böga sig länge i gräset och jag var deras måltavla de sköt massa bollar på mig! vi lekte ute länge och drev runt och andreas sötisen lekte tarzan och drog av sig tröjorna i kylan, hahah : ) pojkarna bögade sig ett låångt tag till men kylan vann över oss och vi gick hem, jag andreas och timmy drev lite om allt på vägen och sen var de bye bye timmy, jag och andreas gick en bit till när jag plötsligt stannade och sa ; "andreas tack för alla 9 månader, jag älskar dig!" för det är vår 9 månaders dag idag tihi : )
jag ska nog fixa en varm kopp oboy nu hejdå tjockisar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0