hej era fräschiga prickar!

hallooj! idag var det lite av allt dag, kom hem vid 11. det startade med en jonas lektion fan shit blir pigg bara av att va på hans lektion, hade lite samekonomi min specialitet haha=) sen hade vi hemkunskap, mm shit jag och max en ursnäll klass och fritids kamrat lagade kyckling wok med nudlar yummey! haha fördelen va att han strimlade kycklingen fixade nudlarna och diskade allt! :D blev lite smått mätt, vi hade engelska läste bara, aja sen var det mat på spanskan rättare sagt tapas mmmm det består typ av en baguette med kyckling, ost, potatissallad, grönsaker gott gott gott! alla åt sig mätta och vi skratta åt vad som helst, *är säker på att aida spetsade bålen*, när vi åt oss supermätta gick jag bejna och ravin mot där dom bor, jag gick fort till ravin hämtade upp kläder till bejna sen rullade jag upp till bejna. vi prata helt öppet om allt medan sega bejna fixade sig, det tog 2 timmar om någon undrar. jag skyndade mig hem när hon var färdig och satte på mig något fort sen mötte jag upp ravin vid tåget och vi åkte och snacka om senaste skvallret. vi skulle till rålambshovsbadet för att fira baran. vädret stekte och alla va helt söta. vi hade verkligen skit kul, tack för kvällen tjejer! nån blev påraggad hela tiden och jag var kissnödig hela tiden efter all cider haha:) jag, ravin och ayan slängde in baran i vattnet muhahah älskar dig me! och jag då lite päroncider. sen när vi skulle hem skulle jag och ravin vattna blommorna och vi hittade ett bra ställe men medan vi båda halvstog och kissade och skakade av oss det sista gick det en man förbi och bara råstirrade och inte nog med det, det åkte en cyklist förbi med! och det värsta var att jag satt ytterst och kissade så bara jag syntes! HAHAH : ) sen rullade i saaakta hem och nu sitter jag här, ska nörda mig mer ciaao! p.s lägger utt bilder senare;)  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0