hej sötisar!

hur är läget idag då da? dagen börjaade med massa massa sms från många som jag känner, TACK för alla sms söta folk! vaknade och familjen grattade med frukost och kramar & pussar, jag var väldigt hypad redan från morgonen och ville ut och steka med allt och alla. jag hoppa in i duschen och svalkade kroppen :) sen var det lite stressigt med att fixa allt, vi skulle till sätra badet med släkten och grilla & fira mig. vi åkte ner och det drällade med folk, men fyfan vad det blåste! jag träffade meltem och anita och hälsade på de fräscha tösarna, sen var det åter med släkten. vi grilla, drev, snacka, spelade fotboll och jaa haha min släkt är så bäst! tjänade pengar muhaha:D
vid 7 tiden åkte alla hem så jag mötte upp sibel och vi snackade om mycket och tog igen massa saker. haha medan folk (nämner inga namn) ljuger för en samtidigt : ) äter upp ormar! aja vi köpte choklad och gick hem till sinem (sibels kompis) hon var ensam hemma så vi satt på hennes hammock och snacka om massa saker. blev fan så sur att jag slängde och sparka min mobil förlåt luren, jag älskar dig mest! vid klockan 9 åkte sibel och handlade med sin mamma så jag drog hem till bejna. hahahah fyfan vad jag alltid har kul med min syster, vi garva åt allt och när klockan närmade sig 10 drog jag, aja det var hasnas lilla födelsedag tack för allt alla som har något bra med den att göra!

see ya, don't wanna be ya : )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0