hi

hej nötter, idag vaknade jag sent så var tvungen att stressa men hann till skolan. det var sjukt kallt och blåsigt ute idag fyfan! men varmt och skönt i skolan så jag gick runt med shorts och tshirt, dagen gick väldigt segt och lektionerna kändes långa blev fan tillome utslängd från spanskan haha:) dagen fortsatte och alla tjejer i 9an hade musik tillsammans hahaha tjejer fan va kul vi hade, först sjöng vi massa låtar, sen vare halay & debke i slutet ;D vid 3 så skulle vi 9a mot 9b köra fotbollsmatch och dom vann, haha dööh? inga forwards?!?! aja vi gjorde en deal och det var att om vår klass förlorade så skulle dom få ägga mig men jag smet ifrån alla och ingen visste var jag stack HAHA. jag kom hem sen åkte jag och mamma till skärholmen och gick runt en stund, sen hämtade vi ett paket och i det låg min klänning! eller klänningar, beställde 2 :) visar bild snart;) sen kom vi hem och jag var hemma och åt och chilla. sen bestämde jag och andreas att vi skulle prata ut allt. det tog låååååååång tid! men vi löste allt och drev runt med varann. jag kom precis hem och nu tittar jag på high chaparall
hejdå!
image24image26


Kommentarer
meltem

ksss kssss kaatttt

2008-05-15 @ 22:12:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0