lalala

tjena, skiftande väder, men inte humöret.
det hände inte speciellt mycket idag skolan & plugget samma sak. haha måste lägga en fet notis ; alex var bara för söt idag! hihi repade lite i lokalen med martin och volkan det gick skitbra, vi ska spela "the fray - how to save a life". efter det så gick jag, ayan, alex och rim och hämta asia, ayans lillasyster :) hahah det är så kul att reta henne och få henne att gråta, hon lekte i en park där alex bor och enda sättet att få henne att gå därifrån va att säga kom vi ska gå hem till max som har bubbelpool med rosa bubblor hahah:D vi kom hem fort och jag slappa hemma, sen gick jag hem till sven åke jr. vi bara tog det lugnt och puuussa på varann. kom hem för lite över en timme sen och sen dess har jag tittat på sex and the city, jag ska återgå, byebye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0