minilov

hejsan, det var ju ett tag sen man skrev inget speciellt har hänt nu på sistonne. på valborg var jag hemma hos andreas och vi käka middag sen lite mys hemma hos honom. dagen därpå åkte vi scooter drygt heeela dagen, det var jag , alex, andreas, martin, maze, serbest o kuba, haha det är faktist kul att va en av pojkarna. igår gjorde jag nästan ingenting var hemma med familjen i stort sett. idag var jag i stan med ayan, baran, marla, haddy och hennes kusin. vi letade efter balklänningar och testade ett par. under tiden i stan stötte vi på en gammal kvinna som snacka konstig svenska och jagade ayan och sen haddy, HAHAH fyfaaan vad jag inte kunde andas! efter det så testade vi fler klänningar och rullade hem sen. somnade nästan hemma när andreas frågade om vi skulle göra något och jag blev direkt pigg. han hämtade upp mig med moppen och så åkte vi hem till honom o åt chips o vindruvor medan vi tittade på massa program på mtv : )
kom hem för en liten stund sen och nu svalkar jag mig med en päron splitt och lite extra extra på tv.
 
bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0