oh sunny lovely days!

hallå på er läsare!
visst är det skönt när man vaknar och solen bara lyser rakt på en..? det tycker jag iallafall efter alla dessa dystra gråa dagarna. vaknade mycket skönt idag, jag har äntligen fått tillbaka min kära säng! skolan var ju ganska soft och ett roligt notis, vi fick dansa med skolans mest kanin liknande lärare haha, vi körde massa vals inför balen så gayigt! när skolan slutade drog jag, meltem, bejna, ravin, alex, rakan och kevin till skäris och skulle hitta chinos till mig, ravin och mell. men men de vad för fula så vi åkte hem, jag mötte upp mina föräldrar i centrum sen drog vi till nya huset, jag flyttar om 2 veckor ;D mitt rum är ju sjukt nice och allt annat med, speciellt det moderna köket haha. nu i över en timme har jag bara nördat mig vid datan, men jag tror jag ska ta en gorbys och sen möta upp andreas och hitta på något med han see ya!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0