sunny day!

hej hopp!
vädret var ju heelt bäst idag! :D satt i balkongen med musiken i öronen i ett bra tag och försökte få i mig lite matte till den svåraste delen av nationella men solen tog all uppmärksamhet haha. jag tittade på filmen "the kid" asså åååh va söt ungen är man vill bara bita på hans kinder! sen kom en gåva från gud! jag har äntligen hittat en bal klänning den är så nice! visar bild på den i slutet. aja låt oss fortsätta, jag var så lycklig och hela paketet i timmar haha, vid eftermiddagen gick jag ut med andreas jag trodde att det var så varmt att jag kunde ha leggins fyyyfan va kallt de blev efter ett tag!
ciao!
image6
enkel och söt helt enkelt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0