sunny day!

shululu! idag är det finnemang och och vädret också, skolan började med matte nationella ööhh trist! satt fan med första uppgiften i 20 minuter 8-) aja dagen fortsatte låååångsamt och tråkigt men haha slutade halv 12 idag men stannade kvar ett långt tag och snackade med den ena och den andre. trallade hem vid 3 tiden och vilade ett tag. sen åt jag kebab med bröd mums! andreas bad mig komma ut och jag gjorde det och vi åkte hem till honom vi tissla och tassla och tittade på tv och åt gott gott o mysa i ett bra tag. vi tittade på X-effect och vid halv 9 gick vi ut och åkte brumm brumm med dennis och timmy. vi drog till båtvarvet och latja lite, de åkte på sin kära lijan HAHAH dennis kottar är ur funktion.. aa så går det när man leker rida ponny ; ) vi åkte i ett tag och klockan närmade sig 10 och de körde mig hem och nu sitter jag här och fryser brr!
puss på era rumpor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0