tis/onsdag

tjeena! hoppas läget är bra, igår skrev jag inte vet inte varför ;) det var en vanlig skoldag igår och runt 12 stack jag och andreas hem till honom och käka nudlar, sen tittade vi på tv och efter en timme var det riktig mat som gällde, vi eller snarare han lagade hamburgare med klyftpotatis och till det hade vi bearnesesås mm! det var bra musik på tv så vi la oss på soffan och tittade, vid 6 tiden drog vi till båtvarvet och där var anton, dennis, timmy, navid, volkan, valle dom fiskade :) ni vet den där lijanen som jag tidigare har skrivit om? aa den höll dennis och anton på med och självklart kom en gamling och sa till dom men dom lyssnar ju aldrig så de drev sönder med mannen de visade sina bara rumpor när han skulle fota dom hahah. drog hem vet inte när och plugga ett tag. jag tittade på white chicks med mina syskon hahah dom skratta ihjäl sig:) idag så var det också en vanlig skoldag, och det enda roliga var gympan vi körde gladiatorerna med en riktig heting! vi lärde känna honom och han satte sig vid oss i maten och vi prata om hans liv hahah. idag gick det skitbra i musiken! vi spelade hela how to save a life - the fray och det gick galant! så vi körde om och om igen. efter skolan drog jag, timmy, kevin, camila och emilia till liljeholmen till emmas jobb, den där tjejen är ju så söt! hon fixade latte till alla oss men jag hann inte med min för jag hade brottom, drog till östermalmstorg och till min special tandläkare, hade inga hål, yes! efter det gick jag runt lite själv i massa affärer i stan, det är faktist ganska skönt, helt tidlöst. jag var trött så jag gick mot tåget och köpte mig en stor pommes i burger king och satte mig i tåget och tryckte i mig allt, galet gott. jag kom hem för en liten srund sen och nu gäller det att massplugga har både prov och inlämningsuppgifter ;)
see ya lovers!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0