torsdag och fredag förmiddag!

tjabba!
igår skrev jag inte det var väl inget speciellt som hände, vanlig tråkig skoldag hade rådamp på allt och alla haha:P drog hem till andreas efter skolan och vi käka och låg i hans trädgård och stekte och mysa. vi tittade på xeffect och hade brottning på hans säng :)

idag var det en trevlig dag vi lagade rabarberpaj MUMS! fan va god mat jag och alex gör.. kommer sakna våra hemkunskaps dagar det var den sista! :( efter det hade vi prov i engelska deet gick ganska bra enligt mitt tycke och sen var det mat:) på spanskan kollade vi på nån verbfilm från 80-talet sen körde vi hänga gubbe resten av lektionen. när skoldagen slutat repade jag, rim, ravin, sara och läraren martin i drygt 1 timme, det gick bra vi har börjat med en ny låt this love - maroon 5 jag med min dåliga röst sjöng haha. efter det trallade jag och andreas hem till honom och käkade nudlar som vanligt och stekte på solstolar och skön musik. vet ni vad jag gjorde på vägen hem!!!! jag fick köra andreas moppe det var min första gång jag va skit nervös men jag gjorde honom tydligen jätte imponerad haha jag är så glad! haha så såg mina dagar ut och nu ska jag dra ut med killarna vi ska grilla i sätra badet :D hare gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0