uppddatering / nytt :)

hej söta värld, inget speciellt hände igår, det var en kort skoldag och det hände inte mycket i skolan. jag och andreas drog hem till honom sen och åt, drack, titta på tv och föörsöööökte plugga men men kärleken tog över haha. idag skulle vi ha operation dagsverke, det är när man hjälper barn i fattiga länder, så jag va tvungen att skynda dit för att ta en bössa. jag, camila och haddy gick runt med en och vi fick ihop mest i skolan wohoo! haha måste säga att vi älskar stureplan shit dom va absolut osnålast! hahah dagen fortsatte och vi rullade hem vid 1 och drev runt i skolan i ett par timmar och sen va jag hos alex en stund sen drog jag mig hemåt vid 6 nu ska jag ut md bejna streeesss bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0