-

Hej. Ville bara säga att veckan har inte varit så händelserik. Har bara varit på minnesstund, cermonin och begravning. Sedan spenderat tid med mina kusiner från England. Det var ganska skönt att vara med dem för man kopplade bort händelsen, men nu när de åkt har depressionen börjat för min del. Jag vet inte om jag ska till skolan eller inte men det kanske är bättre för jag kan tänka på annat där. Vem försöker jag lura? Kan inte tänka på annat, bara min pappa och på hur mycket jag saknar honom. Han har varit borta i en vecka och femton timmar.. Men jag ska försöka lyfta mig själv. Är tacksam över all hjälp jag får och allt stöttande. Aja får fortsätta tänka på om jag vill gå till skolan, har bara två lektioner, datakunskap och engelska. Ska laga lite kvällsmat nu, bye.


Kommentarer
Anonym

jag beklagar sorgen hasna hoppat att du mår nu lite bätre nu, försök att inte fänka pååå det

2008-11-04 @ 17:46:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0