Bygg på dysterheten

Hej på er. Gårdagen var ganska nice då jag hade matte på morgonen, sedan rast till 12:40 sedan tittade klassen på filmen Troja, åh va snygg Brad Pitt är! Efter skolan åkte jag hem för att vara med min farbror och prata lite, sedan spelade jag och min broder lite Wii, efter det köpte vi hem skräpmat och åt. När jag ätit mig mätt mötte jag upp Bejna och Rita ute, sedan Sibel också, vi snackade om massor.

Idag var det ganska okej i skolan också. Vid två gick jag hem till Andreas och vi myste massor, vi lagade kladdkaka sedan kom hans mamma med pappas special. Efter att jag var med honom mötte jag upp Sibel och Rita, de ville äta på Mc'Donalds så vi åkte och de åt, sedan kom jag hem! Hoppas er dag varit toppen! Btw har möte med biträdande rektorn i Brännkyrka imorn, hoppas det går bra!! Bye.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0