Första advent

God kväll. Tänk att det redan är första advent, det är inte långt kvar till jul! Helgen har jag spenderat som så att jag var i gården, sedan med umgänget i ett pingisrum. Igår var jag i stan med Mary och Ayan ett tag, sedan var jag hemma med släkten. Vid 6 tiden mötte jag upp Andreas och handlade gott gott i centrum, sedan gick vi hem till honom och åt middag och tittade på film. Idag har jag suttit hemma med världens halsbränna och hosta, har spelat massa wii och tittat på Ensam hemma med mina syskon. Tror inte att jag ska till skolan imorgon, det är knappt några viktiga lektioner. Hoppas ni haft en bra helg. Det är inte mycket kvar av detta år, tack gode gud!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0