FREDAG!

Hej på er! Skoldagen har vart fyllt med press. På morgonen hade jag datakunskaps prov, sedan redovisning på svenskan. Båda gick bättre än väntat och fick beröm av lärarna! Det peppar en lite. På spanskan fick jag veta att jag fick G-! Vet ni hur överlycklig jag är?! Efter skolan drog jag, Ayan och Camila till Sätra skolan och träffade Inger vår förra mentor. Jag grät för jag saknade allt så himla mycket, vill bara tillbaks mer för varje dag som passerar. Mötte Emilia och Dennis, lodade med dem lite sedan for jag hemåt. Tittade på Vänner, Fresh Prince, Simpsons med syskonen. Nu sitter jag och lyssnar på Boys of summer - Dj Sammy, man får en sommarkänsla av den. Har fått massa inbjudningar om massa saker ikväll, får se vad jag tänker göra. Men ni får ha en super bra fredag! Vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0