FREDAG

Tjena. Skoldagen gick otroligt bra. Vi hade talangjakt i skolan som jag och Emilia tittade på och sedan drog och åt. Efter det åkte vi till Cybergymnasiet för att möta Martin, sedan Timmy, för att gå hem till Dennis. Vi gjorde det och spelade massa Wii. Sedan rörde vi oss hem till Kevin med Wii med haha. Knas där säger jag bara, alla höll på som attan, inte nog med vad Martin och jag gjorde. Gick hem vid 5 och bemöttes av ett upprivet köksgolv, vi har vattenskada så det förvånade mig inte. Jag åt mat och pratade för en gångs skull djupt om allt vi varit med om på senaste tiden, vi kom fram till massa vettigt. Det lättade även på hjärtat att dela något med någon som känner likadant. Vid 6 tiden hämtade Andreas och hans pappa upp mig med deras bil, sedan åkte vi hem till dem. Vi myste massa och skrattade en del. Vi lyssnade på massa musik och höll på. Jag hade nämligen med mig rakapparat och när klockan närmat sig 8 kom Martin och rakade Andreas hår, han fick en liten mohawk!! Ska övertyga om att han ska ta bort den haha, eller för att vara ärlig tycker jag det är modigt och coolt gjort av honom att vilja ha en. Efter det nördade sig Martin vid datan och jag & Andreas låg i hans säng och myste på, och tittade på Ultimate fighter på 4sport, tills jag somnade lite halvt. Men det är inte mitt fel att Andreas famn är så skön och varm att ligga i. Vid elvatiden drog jag hem och pratade lite med mamma. Sedan med mina äldre kusiner som var och fortfarande är här. Sen var det bara att skynda sig mot Wii kontrollen och nörda Mariokart gång efter gång, kom etta helatiden! Har även tittat på massa intressanta julklappar till familjen, med flera. Nu lyssnar jag på Incomplete - Backstreet Boys som A har fastnat för, helt söt. Vi hörs väl imorgon då, godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0