Helgen är över

Hej! Gårdagen var ganska nice om jag får kommentera. Jag träffade Andreas och vi tittade på 300, sedan zodiac men bytte till chuck & larry. Vi myste massor och pusskalas hade vi också. Vid sju drog jag hem och bemöttes av en taxi som familjen satt i och jag hoppade på. Vi åkte till Jimmy' s steakhouse i Birger Jarlsgatan och åt middag, det var hur gott som helst. Vi pratade minnen och massa om pappas barndom och tänkte tillbaka, men jag fick bita mig i tungan för att inte gråta. Vi kom hem vid elva, då experimenterade jag med min bärbara dator och laddade ner ett gratis program precis som Photoshop, funkar hur bra som helst!

Idag vaknade jag tidigt på morgonen och grät en massa. Det är så att jag har en varböld som bara växer, jag kan knappt sitta eller gå ordenkligt av värken. Jag tog tag i det och fick bort det mesta, men än så gör det hur ont som helst. Sedan satt jag med mamma och pratade om vad vi skulle äta idag, och kom fram till att hon skulle laga broccolisoppa och jag tacos. Så blev det också, det smakade hur gott som helst, både och. Nu sitter jag här och ska försöka utföra ett idrottsarbete som måste lämnas in på tisdag.

Lyssnar på låten Monsoon med Tokio Hotel, jag gillar den skarpt!

Ses.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0