Helgen i små ord

Hejsan. Helgen har varit ganska chill och nice. Igår var jag hemma på förmiddagen sedan åkte jag till Skärholmen med Amanie. Fick hem flertal plagg, visar senare. Vid sju mötte jag upp Andreas, Martin och Mazlum och frågade dem om de ville gå till pingisrummet. De ville det och vi for dit och de spelade gärnet. Länge också. Vid tio drog vi hem till mig och spelade wii, de var helt nervösa att någon skulle komma. När mamma kom satt de tysta och fint. När mina syskon kom hörde man knappt ett ord ur deras munnar, förutom Mazlum som pratade med min bror. Vi tittade på massa saker på datorn och pratade lite om allt konstigt, de drog runt halv två.

Idag åkte jag till Skärholmen med Meltem och tittade runt överallt. Hon köpte lite saker och jag hittade en sjukt snygg northface jacka som jag kanske jag köpa. Vi återgick hemåt vid tre och sen dess har jag datanördat mig. Ska snart möta upp dem jag var med igår igen och hitta på något, vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0