Hmm..

Hejsan! Skoldagen har gått ganska bra, fick ett gott skratt med araberna i klassen. På företagsekonomin tittade jag och Kristina på filmen Inside man, på en av klassens elevs bärbara miniskärm, hur skön som helst! Jag tittade på vänner också. Efter skolan skyndade jag mig hem för att hinna se Gossip girl som var otroligt nice, och självklart One Tree Hill, mitt nya beroende. Men sviker aldrig OC! Jag drog hem till Andreas och vi myste massor, och gjorde o sa konstiga saker haha. Han försökte leka med gravitationen genom att drick fanta liggandes, inte så lyckat, han fick läsk över hela ansiktet. Om inte det var nog så bet han sönder mina kinder för någon konstig anledning. Kom hem runt halv tio och tittade på 2½ män. Ska ta och plugga lite nu, har redovisning om grekisk mytologi imorgon, hoppas det går någorlunda okej. Vi hörs, bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0