Kändes mer som en söndag

Tjena. Denna dag kändes mer som än söndag än lördag. Jag var hemma hela dagen ungefär, Meltem tittade förbi ett tag också. Vi pratade och spelade oså. Vid 8 mötte jag upp Dennis sen drog vi till Mälarhöjden, där fann vi Timmy, Anton, Navid, Kevin och Freja. Sedan kom Alex. Vi lodade runt lite där sedan åkte vi mot Skärholmen. Vi var i ungdomsgården, det var uppträdanden och sånt, vi mötte även fler av Sätra Boys och Bejna. Vid elva drog vi mot Sätra och grabbarna följde mig en bit hem. Här har jag suttit och googlat, tittat på youtube klipp och chattat runt. Ska ta och sova nu, undrar vad morgondagen har att erbjuda. GODNATT!

"He's got a mowhawk, in the back off his head..
he's got a mowhawk, in the back off his head!"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0