Torsdag / Fredag

Hejsan. Inga ursäkter på varför jag inte skrivit men nu kommer det. I torsdags var jag hemma sedan kom Timmy och Dennis hem till mig och vi körde mariokart på Wii flera gånger. Sedan kom Emilia och Emma också och vi chillade ett tag hos mig sen drog vi hem till Emilia och nördade oss i hennes säng.

Igår lodade jag i skolan och när jag slutat var jag hemma ett tag med syskonen. Vid 5 mötte jag upp Dennis, Kevin och Timmy, de skulle låna en sak. Efter det mötte jag Andreas. Vi gick hem till honom och myste massa, en vecka sen vi hade setts. Vi tittade på flera Prison Break avsnitt och jag kan lova er att de kommande avsnitten kommer vara otroligt bra! Jag höll på att somna flera gånger men A väckte mig och vi rörde oss därifrån strax efter midnatt.

Hoppas resten av helgen blir lika bra då, ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0