Två dagar i en smäll!

Tjena! Gårdagens skoldag var väldigt onödig. Med tanke på att det enda jag gjorde var att surfa på nätet, lyssna på musik och äta på McDonalds. Men med mitt sällskap Johanna var det hur kul som helst. Efter skolan åkte jag till Skärholmen för att fixaett par ärenden åt min farbror, sedan åkte jag hem. Jag var hemma med familjen och honom och skojade massa för det var hans sista dag i Sverige. Vid nio kom Emilia till min uppfart och bad mig komma ut, så jag var med henne, Dennis, Kevin och Viktoria. Vi gick till McDonalds och åt, sedan hem igen. Hemma tittade jag på Oceans 12 med syskonen och farbror, sedan pratade jag och han lite allvar och det blev känslomässigt.. Stannade uppe till 1 ungefär, tog ett långt farväl sedan sov jag.

Idag har skoldagen varit någolunda bättre, jag fick jätte mycket beröm av min idrottslärare, jag lyfte 10 kg i bänkpress haha, och fick vg på en inlämnings uppgift. På spanskan tyckte min fröken att jag jobbat otroligt bra och att jag var jätte duktig, yey! Efter skolan var jag hemma och tittade på massa serier och åt massa smått och gott. Vid halv åtta mötte Andreas upp mig och vi gick hem till honom och vi myste.. Det kändes precis som om man var nykär igen, underbart. Jag hjälpte honom lite med samhällsekonomi sedan rullade jag hem.

Imorgon ska jag ta massor av hjälp utav elever och lärare. Jag har prov på torsdag men tänker inte hetsa mig in i något, då glömmer jag allt. Vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0