Vecka 46

Hejsan. Hoppas ni inte är lika dystra som vädret, det har redan blivit mörkt, visst är det mysigt, men jag föredrar ljuset. Jag vaknade med värsta magvärken idag, det knep i magen och jag kunde knappt röra mig. Jag tvingade upp mig själv trots det, på vägen till skolan blev jag illamående och ville bara vända hem. Men jag vägrade, jag har lovat min pappa att kämpa med skolan och det ska jag hålla! Skoldagen gick hyfsat bra, hade lugna lektioner. Efter skolan skyndade jag mig hem innan regnet skulle börja ösa ner. Här hemma har jag tittat på Gossip Girl och ätit mina eftertraktade nudlar. Jag har inga speciella planer idag men det dyker väl säkert upp något senare under dagen. Vi hörs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0