14

Hej på er. Skrev inte igår eftersom jag aldrig vistades vid en dator. Jag hade två prov som jag tycker gick ganska bra. Vid fyra mötte jag Andreas och vi åkte till masmo och käka massor på max. Det var vår 14 månaders dag igår, känner mig lyckligt lottad. Vid halv sex gick vi hem till honom och försökte plugga men han saknade motivation. Så vi pratade om massa saker, för det behövs ibland. Jag kom hem lite innan åtta och åt sedan pluggade jag. Jag skrev en uppsats på min bärbara dator som saknar internet, och för en liten stund slutade jag skriva och tittade istället på bilder från förr. Omedvetet grät jag och kände verkligen hur mycket jag saknade skolan, vännerna, allt. Allt kändes så mycket lättare då och nu är allt mycket sämre, vill tillbaks varenda dag.. Just nu sitter halva klassen i ett datarum och surfar på nätet trots att vi borde plugga. Jag slutar nångång innan två och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Får väl hitta på något med någon, vi hörs sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0