At school

Godmorgon! Just nu sitter jag i ett data rum för små företagare vilket jag är haha. Är här med ett par i klassen. Jag fick precis ett lock och ett batteri av en klasskompis, asså åh vad gullig han är som minns att jag behöver det. Han han gjort min dag och min mobil mycket bättre haha. Jag, Johanna och Kristina solbadar lite då och då, det är så skönt med sol, jag ryser av värmen! Igår kväll var det lite tankegångar i mitt huvud. Jag tänkte på grundskolan och på hur mycket jag ville tillbaka, grät mig till sömns, men varje gång man tänker tillbaka får man en konstig känsla i kroppen, i alla fall jag.. Vi har lunch nu, det blir potatisbullar, hoppas jag inte kladdar ner mig som förra gången haha, see ya!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0