BAAH!

Tja! Var bara på första lektionen idag sedan smet jag Emilia därifrån. Vi åkte till Stadsmissonen, sedan St:Eriks för att äta lunch med Alex. Sen mötte vi upp Dennis och åkte till John Bauer där vi träffade Matti och Hampus. Vi fick smita därifrån eftersom Dennis kastade ett vinglas som kom framför en byggares däck, och han såg oss! Efter att vi smitit därifrån åkte vi hem till Dennis och åt massa choklad och tittade runt på nätet och hans bilder. På vägen hem fick jag ett oroligt samtal av mamma över pappa.. Men vet inte, vill inte tro negativt. Nu är jag ensam här, funderar på vad jag ska sysselsätta mig med idag, än så länge kommer jag på så gott som ingenting, men något poppar säkert upp. SES!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0