Cut my life into pieces

Hej. Var hos pappa idag igen, drygt till 6. Vi pratade massor och han såg ut att må lite bättre. Känns skönt att se det i alla fall. Efter det var jag hemma en stund med syskonen och min farbror, sedan mötte jag upp A. Vi myste massor och han fick mig att tänka på annat för stunden, men i slutet blev han låst på sina vänner. Jag är sjukt känslig just nu och blir sur och ledsen över vad som helst. Men den där killen är lite för mycket ibland trots att jag diggar honom. Eller man måste förklara från A till Ö för att han ska fatta något och det är inte det bästa jag vet.

Men jag fattar inte en sak. Varför i Guds namn säger man "vad har jag gjort nu då?" när man ser att den andra är frustrerad?!?! TÄNK ISTÄLLET!

Aja kom hem för en stund sedan, sitter i mitt nystädade rum, jag städade nämligen hela huset. Jag har fått igång interneten på min egna dator, jag är lite av en nörd jag. Cya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0