Dagen

Vid halv två gick jag ut. Promenerade runt överallt, verkligen överallt. Jag gick runt med mina tankar och försökte klura ut varför man blir behandlad som man gör ibland. Sorligt. Vid femtiden stötte jag på Meltem, Bejna och Sibel. Sedan gick jag och Meltem till centrum och köpte massa godis och donuts var, riktigt feta. Hemma har jag bara varit ledsen av mig och gråtit, depprision I guess(?). Tittade lite på nytt oth avsnitt och nnu klickar jag runt i nätet. Snart ska jag plugga för att hinna med. Har verkligen halkat efter med skolarbeten och sånt, för mycket händer i mitt liv och jag är skoltrött. Ska nog äta lite godis nu. See ya!


Kommentarer
Anonym

vad har hänt?

2008-10-12 @ 22:10:26
Hasna Arar

jag vet inte vem det är så jag kan inte avslöja.. än!

2008-10-13 @ 16:10:02
URL: http://laazy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0