Helg och återigen helg!

Hej på er! Gårdagen spenderade jag med min kusin som samma dag skulle åka till Ungern för att plugga läkarlinje. Vi hade jättekul våra sista timmar, skojade till timmarna. När hon åkt runt 6 åkte jag till Sätra och var ute med Sibel, Rita och Sinem, vi pratade lite sen drog alla hemåt. Sen var det nog inte mycket mer som hände igår.

Idag skippade jag min sista lektion och drog till Sätra med Ayan för att hinna se på Sätra maran, åh vad jag saknar! Fick träffa massa lärare (läs : Jonas) haha och vi pratade med varenda en. Efter skolan drog jag hem och Andreas hem till honom, åt mackor och chips sedan vilade vi, eller snarare han, och jag tittade på oth. Sedan lalade vi runt bara och lyssnade på massa musik och körde massa spel på datorn. Vid halv nio gick vi ut med Martin, Maze och Serbest. Vi hade otroligt roligt, vi gick runt och var i gården. De gör sjuka saker, men hur roliga som helst! Kom hem vid halv elva, hade inte varit hemma sen morgonen haha. Mina kusiner var här och vi snackade lite, och nu lyssnar jag på massa musik. Ska nörda mig med dataspel, see ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0