Igår och dagen

Tjena. Igår var jag och min kusin Claudia och besökte pappa, sedan åkte vi till hovet för att se hennes pojkvän spela hockeymatch.

Idag hade jag bara två lektioner som gick bra, sedan åkte jag till brännkyrka. Därefter träffade jag Emilia, Effie, Alex, Andreas, Timmy, Kevin ,Rakan och Dennis i Sätra dal och de skojade runt. När det blev alltmer kyligt gick jag och Andreas hem till honom, vi myste i mörkret och jag somnade nästan. Vid sjutiden fick jag ett samtal av min bror Samer. Det gällde pappa, jag sprang chockat ner för A's trappor och ursäktade att jag störde för hans familj åt middag, sedan satte jag på mig skorna och jackan A också sen kom tårarna. Jag var chockad. Jag har spenderat massa tid där och jag kom precis hem, jag tror det är tid att jag berättar pappas situation.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0