Långhelg så att säga

Tjena tjena! Gårdagen var otroligt nice, skoldagen gick fort sedan träffade jag Timmy och Emma. Vid nio träffade jag Mary som jag inte sett på en månad, och vi hade massor att snacka om.

Idag vaknade jag sent och tog det lugnt, vid tolv mötte jag Ayan och Camila och vi åkte till Skärholmen och tittade runt på nya saker i butiker. Efter det mötte jag Andreas sen gick vi hem till honom. Vi tittade lite på film, sen försökte jag lära honom om islam för han har prov på det, det gick ganska bra. Efter det hade vi wresling och självklart vann jag, överlägset! Till och med hans mamma sa det när hon kom in chockad haha. Mamma hade lagat tacos så jag gick hem ganska fort och åt massor, jättegott! Vid nio gick jag ut och mötte killarna sedan rökte vi vattenpipa. Runt tio drog vi till pingisrummet, fyfan va kul det var. De var så inne i det hela haha! Kom hem precis och nu ska jag fixa nått gott till kvällsmat, bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0