Männen i mitt liv

Tjena. Jag fick ångest efter mammas samtal angående pappa idag, efter mitt blogginlägg åkte jag till Fruängen där han låg. Han såg inte alls ut att må bra men fick vara lite positiv så jag pratade om Prison Break avsnittet med honom. Känns bra att han har det skönt där han är. Okej, detta är inte rättvisst för er som inte vet, men har tänkt säga vad som hänt min pappa, det händer snarast. Vid sex mötte jag Andreas och brast ut i tårar direkt, tycker bara det är så orättvisst . . Men han piggade upp mig med pirog och clementine, och massa mys! Sedan hjälpte jag honom med plugget, och efter det drog vi till där jag bodde förr för att jag skulle hämta post som kommit dit. På vägen hem mötte vi Dennis och Timmy. Efter det for jag hem och pratade lite med mamma. Nu surfar jag runt i nätet och ska återgå till det, ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0