Om jag bara kunde bära bördan istället..

Hej. Vill bara säga att jag är till en viss del glad. För det finns folk där ute som jag aldrig trott skulle stötta mig gör. Tack, för att ni bryr er. Min släkt har betett sig som underlägsna för mig, frågar hela tiden om jag vill ha något som de kan hämta eller vem jag vill få skjuts hem av. En hjälpande hand, jag uppskattar det mer än vad jag trott att jag skulle. För dem hjälper verkligen min familj, på alla sätt. Vi är så förstörda var och en, på sitt sätt. Min släkt med, för vi har levt som en enda stor familj. Fattar inte hur alla kan ställa upp sådär på sin fritid.. Jag blir mållös. Vill också bara skrika ett stort tack till Rita o Co, vad skulle jag gjort om ett stöd av er inte uppstod? Andreas Olsson måste jag också säga tack till, trots att han är så himla lost, för att han inte vet vad han ska göra. Men den hjälp du ställt upp med räcker för min del. Tack till alla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0