Riktigt nice dag!

Tjena! Dagen blev lysande! Vid fyra mötte jag min kusin och hennes kompisar i Skärholmen och vi gick runt massor, vi hade det ganska trevligt. Vid halv sju gick jag hem till Andreas där Martin och Maze var och vi försökte fördriva timmarna. Jag brottades lite halvt med Maze, vi tittade på Adam & Eva, och givetvis spelade dem World Of Warcraft. Noobs! När klockan slog åtta var jag, Andreas och Maze bänkade framför tvn då filmen Transformers skulle sändas. Helt otrolig film, jag rekommenderar den starkt! Efter det tittade vi lite på På smällen och sedan började pojkarna bli lite hungriga. Så de fixade massa mackor, riktigt tjocka. Och de kallar mig tjock!? När dom till slut åt klart bestämde jag mig att dra hemåt och de följde mig hem. Kom precis hem och har genomblött hår haha, men inget stoppar mig från att upptadera för er!

P.s. Tappade en toarulle i Andreas toalett av nervositet eftersom han har en vagel vid ögat, och han pressade ut massa var, blää. D.s.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0