Slide along

Hej på er. Skrev inget igår på grund av att jag pluggade massor. Jag åkte även och handlade med min mamma. Ska tala om en sak för er som inte vet.. I måndags var jag hemma hos Andreas och han råkade armbåga mig i ögat, och inte förens igår började det svullna. Jag har verkligen jätte ont, tänk er att det är en plåga bara när jag blinkar.. Idag var svullnaden jättestor och oerhört många frågade mig om vad som hänt, då sa jag : min pojkvän armbågade mig. Haha alla tolkade det på fel sätt men jag förklarade att det inte var avsiktligt och att han är klumpig av sig. Vi hade prov i spanska idag, och för er som inte vet så går jag i steg 3 vilket är väldigt svårt! Jag hoppas på ett G för jag fuskade inte ett dugg, är faktist stolt! Efter skolan drog jag och Ravin till stan och hon köpte ett par bruna Vagabond skor till sin syster. Då passade jag på att testa ett par otroligt fina converse, jag kan bara säga att jag är kär.. När jag kom hem satte jag mig och tittade på One tree hill, har redan sett alla avsnitt men encore går alltid. Nu lyssnar jag på massa Goo Goo Dolls låtar, jag föredrar Slide och Iris. De faller mig hårt i smaken. Nä men titta, solen är på besök. Bäst att ta vara på det, ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0