Suffocated

Hej. Igår träffade jag Emilia sedan stötte vi på killarna och vi var ute i Sätra. Kvällen är inget jag vill prata om men jag kan tala om att jag pratade i telefon i 6 timmar med en speciell, det gick dåligt. Jag somnade halv sex på morgonen och vaknade tio idag. Jag sjukanmälde mig och sedan tog jag hand om pappa innan ambulansen hämtade honom, han mådde jätte dåligt. Jag och A pratade vid elva idag, det slutade ännu sämre. Sedan bestämde jag mig bara för att gå ut, då möttes vi och pratade i två timmar ungefär, om hur vi ville ha det. När vi löst mycket av det hela gick vi hem till honom och verkligen var med varann. Uppskattade varenda sekund. Jag kom hem för ett litet tag sen och snart ska jag äta chicken tikka masala som mamma lagat, och sedan plugga för jag har ett prov imorn, som jag vet kommer gå dåligt. Vi hörs senare, bye!

Lyssnar på : Spiderbait - Black Betty


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0