Trött eller trött?

Hej på er! Dagen började med att jag vaknade nångång efter kl 6 och stressade för att hinna till skolan halv åtta. Vad ja gjorde så tidigt var att jag sprang med ett par andra klasskamrater. Vi sprang 2 km men pulsmätare och pulsklockor, jag kom in på 12:03, är ganska glad med tanke på att jag motionerar 0 på fritiden. På svenskan smet jag och Amir till ett café och åt bullar eftersom vi inte gjort en läxa som skulle vara färdig. På lunchrasten blev jag inlåst i en liten toalett i en halvtimme av Baran och Cristian! Det var hur läskigt som helst för jag tål in trånga utrymmen förutom A's famn. Slutade vid halv tre och åkte hem till älskling och vi har hunnit göra massor, vi åt nudlar, pratade om massa, massa saker, och nu tittar vi på "Never back down" fast han äter middag just nu med sin familj. Just därför ligger jag här i hans sköna stora säng och skriver detta inlägg. Tror jag hör honom komma upp nu, see ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0