:)

Goddag! Min kropp börjar verkligen vara inställd på skola, eftersom jag somnade tolv igår. Jagvaknade inte förens halv tolv idag och Andreas hade tråkiga nyheter att berätta, shit! Jag fattar inte hur folk kan bete sig som de gör.. Vi pratade lite om annat och att stackarn har fått utegångsförbud haha, men han tror inte att det kommer bli så, inte jag heller. Sedan ringde jag upp Baran och Haddy för att få lite info om dagen, vi ska äta middag, vi tjejer. eftersom Haddy fyllde år i veckan (grattis igen till henne). Men kom inte fram till något förutom när vi ska mötas. Efter det ska jag spendera tid med älskling, massa tid om det går. Vi hörs senare, bye!

P.s. Dagens låt, Promoe - These walls don't lie D.s.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0