Världens bästa dag!

Tjena! Kom precis hem till ett tommt hus och nu dunkar jag massa musik, 2 pistols feat. T-pain - She got it, spelas just nu på hög nivå. Prasslar med chipspåsen också, inget jag utan chips! Dagen har gått ganska bra, hade prov i Datakunskap som gick gallant. Men däremot inte Ekonomin, fick 5,5 av 16 hehe. Det enda jag gjorde var att skratta, finns inte mycket annat att göra. Men som tur är var det bara ett läxförhör. Jag besökte skolans syster och fick beskedet att jag spräckt ett blodkärl, ajdå! Men inget stoppar mig från att ha kul på en fredag! När jag åkte hem med Ravin och steg av i sätra hände en historisk sak. Vi ska inte dra oss in på det, ännu. Det vore synd att inte ägna ett helt inlägg åt det där. Snart ska jag möta Andreas som äntligen ska få se sitt verk, alltså mitt öga. Vi kommer förmodligen äta och sedan småäta och titta på tv. Ikväll blir det utgång med grabbarna, åh vad jag älskar det! Slänger in en dagens senare, see ya!


Kommentarer
ravin

heheheh våga du bara:)

2008-10-03 @ 17:19:04
Hasna Arar

Try me;)

2008-10-03 @ 23:22:06
URL: http://laazy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0