Welcome to he good life

Godkväll! Dagen har varit hur nice som helst! Åkte till Heron City och åt med Ayan, Camila, Betel, Haddy & Khadra, vi hade det jättenice. När vi åkte hem kom Baran, Betel & Ayan hem till mig, jag var riktigt sur men det visade sig vara ett missförstånd. Vid sju träffade jag Andreas och vi åt stora goda bullar och myste som barn. Vid tio somnade jag halvt i hans sköna famn och efter ett tag tvingade jag upp mig själv. Vi lyssnade på musik och retades och hemma var jag vid halv tolv. Det känns bra att jag får vara ute lite som jag vill nu. Juste, pratade med Andreas föräldrar i ett braaa tag idagom allt! Jag gillar dem verkligen otroligt mycket!

Ciao.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0