8/9

Tjabba! Skoldagen har gått prima. Måndagar är väl alltid sega men det löser sig med tiden och umgänget. Idag slängde jag på mig chinos och en svart cardigan, under den hade jag ett vitt ribbat linne och till det vita tygskor. Får ej missa den nya jackan jag fått, min bror har nämligen köpt en marinblå snygg jacka till mig. Kan inte tacka honom nog. Drog mot Sätra med Ravin efter skolan och besökte före detta skolan, saknar den något enormt! Sedan mötte Andreas upp oss och lämnade av Ravin vid kulan och jag och han fortsatte mot honom. För er ovetandes så är det 13 månaders dagen för mig och honom. Just nu sitter jag hos honom och äter chips medan han är nere och äter middag, ska snart dra mig hemåt och äta tacos med familjen, måste givetvis spela kock eftersom min mamma är ett sär på att laga tacos, hon får aldrig till det. Vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0