Helgen vecka 35 + alla vardagar vecka 36.

Hej! Ska berätta lite om allt. I lördags drog jag till Nrj med grabbarna, oh va kul och skönt det var så länge sen jag var med dem. Vi åt på McDonald’s och drev runt på stan. Sedan tittade vi på konserten och myste.

 

I söndags var jag hemma hela förmiddagen men vid fem mötte jag Ayan, Betel, Haddy, Baran och Savanah då jag tog åkkort till min bror från henne. Vi satt och åt massa chips och pratade. Sedan åkte vi och mötte Mary i Vårberg och tågluffade. Efter det blev det chill i Kulan tills jag vid sju drog hem och duschade och drack riktigt het te.

 

I måndags gick skolan bra trots att jag var sjuk, det höll sig. Vi hade ganska sköna lektioner och slutade någon gång innan två. Jag, Daniel, Olivia och Jakob drog till Rådhuset för att hämta ut Daniels väska. Men jag och Jakob var tjurigt hungriga så vi drog till McDonald’s och åt. När Daniel kom tillbaka ensam satt vi och pratade en stund sedan gick vi runt lite ute på stan och pratade om massor. Shit vad dem är bäst! Kom hem runt sex sedan träffade jag Andreas och vi myste som sjutton, speciell dag.

 

I tisdags gick skoldagen fort, fylld med skratt och hela paketet. Efter skolan drog jag, Jakob och Daniel till Burger King och åt sedan for vi hem till Jakobs crib. Vi halvsov medan vi pratade, sedan lyssnade vi på massa gamla klassiker och tittade på roliga klipp på Youtube.

I onsdags var jag frisk och glad igen och var hur sprallig som helst. En kille i skolan vars namn är Nian fyllde år och var helt rädd över att vi skulle ägga honom men vi gjorde knappt det. Efter skolan drog jag, Jakob och Daniel hem till Daniel och gjorde vår klass skyllt. Vi skulle nämligen till Kersö dagen därpå. Det tog oss timmar men det var roligt. Vi dödade kryp med hammare också. Vid halv nio var jag och Jakob hur trötta som helst så vi drog hemåt, jag mötte Andreas och vi promenerade ute lite.

Igår var alla ettor i THG på Kersö och vi tävlade i massa grenar. Volleyboll, Ultimate, Dragkamp och Paddling. Vi kom två i vår grupp men fan vad dagen fylldes med skratt, det var så himla kul! När de korat vinnarna mötte vi parallelklassen i basket och fotboll, vi vann stort på båda, muhaha! Hur trötta vi än var så drog, jag, Ayan, Baran, Betel, Nian, Christian, Jakob och Robiel till SKHLMs premiär. Vi lodade runt i ett tag men sedan tröttnade jag och åkte till sätra. Stötte på killarna och satt med dem. Det var ett tjafs som skulle lösas mellan några unga från Vårberg tror jag. Andreas kom också dit och vi bestämde oss för att gå hem till honom. Vi var där och myste en kort stund tills jag somnade. Snarare vi. Det blev ungefär 2 timmar om inte mer. Mådde skitdåligt när jag vaknade upp och gick hem vid halv nio. Jag bad mamma mäta värmen på mig och på tempen stod det 39,4. Mamma lade mig i sängen och jag sov direkt.

Idag mår jag mycket bättre men halsen bränner som aldrig förr. Skoldagen var ganska seg med tanke på att jag inte sa så mycket för jag var så hängig. Men på lunchrasterna är det alltid kul. Drog ut med Baran, Betel, Jakob, Christian, Nian, Robiel och vi kastade massa rönn på varann och satt och lyssnade på musik och skrattade åt allt. Efter skolan drog jag, Daniel och Jakob till Burger King och käka lite, och pratade. Sedan drog jag och Daniel hem. Stötte på mamma i centrum och hon skämde bort mig med massa gott gott. Vi har köpt alla tillbehör till paj och snart är jag hemmafru och lagar det hehe. Har precis ätit grillat med familjen.

Jag ska lägga in ett par bilder från veckan som gått. Vi ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0